محمدرضا جوووونممحمدرضا جوووونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

قند عســــــــــــــل

توجه

1393/2/11 14:38
نویسنده : مامانی
235 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام خدمت دوستای گلمممم.

عزیزای دلم پست 15 ماهگی تمام نوشته هاش با عرض تاسف جابجا شده!!! و با کپی پیست هم درست نمیشه و چاره ای جز از نو نوشتن پستم ندارم! کچل(البته شما میتونید عکساشو ببینید و نوشته هاشو به ترتیب بخونید) پستهای شهربازی+.... و یک روز بسیار زیبا... و 13 بدر و موکوتاهی هم (که البته بیشتر شما قبلا دیدیدشون و نظر هم گذاشتید)به دلیل اینکه از وبلاگ قبلیم عکساشو کپی پیست کرده بودم اینجا چک کردم دیدم عکساش باز نمیشه!!!!!!! متاسفانه چاره اینها هم فقط از نو نوشتن پستهاست.کچل الان واقعا وقت درست کردنشونو ندارم و پستهای جدیدمو که ازشون عقب موندم رو فعلا مینویسم و هر وقت رسیدم به زمان حال میرم اونا رو درست میکنم. خدا به من صبر و توانایی ببخشه واقعاخندونک  بای بای تا بعد

پسندها (2)

نظرات (3)

مامانی خان زندو بابایی خان زند
20 خرداد 93 22:56
مرسی عزیزم شما خیلی لطف داری گلمعزیزه دلمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم گلم
زهرا مامان ایلیا جون
29 خرداد 93 2:23
اخی عزززیزم
مامانی
پاسخ
هههههه
مامان سوده و بابا امین
24 تیر 93 23:44
سلام عزیزم اومدم بهت سر بزنم همش رمز داره که جون من الان من چی بخونم اینجا سارا؟ من رمز می خوام لطفا
مامانی
پاسخ
هههههه عزیزدلمی. واست رمزو نذاشته بودم؟ ببخشید الان میام بهت میدم. ماچچچچ